İl Millî Eğitim Müdürümüz Ali Tatlı, Gazi Mehmet Azman Çavuş Özel Eğitim Meslek Okulu binası ve Eski Gazievrenos taş binasında incelemelerde bulundu. Bu incelemeler sırasında okul binalarının fiziki durumları ve eğitim ortamlarının iyileştirilmesi üzerine değerlendirmeler yapıldı. Özellikle özel eğitim gereksinimi duyan öğrenciler için yapılan düzenlemeler ve sağlanan imkanlar üzerinde duruldu.
Gazievrenos İlkokulunu ziyaret ederek öğretmen ve öğrencilerle de bir araya gelen Müdürümüz, eğitimin kalitesini artırmak için öğretmenlerin ve öğrencilerin ihtiyaçlarını dinledi. Eğitim sürecinde karşılaşılan zorluklar ve bu zorluklara yönelik çözüm önerileri hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Öğrencilerin motivasyonunu artırmak ve öğretmenlerin eğitim süreçlerine daha etkin katkı sağlayabilmesi için yapılabilecekler ele alındı. Öğretmenlerimizin fedakar çalışmalarının takdir edilmesi ve desteklenmesi gerektiğine dikkat çekildi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları ile ilgili öğretmenler ve yöneticilerle verimli bir bilgi alışverişinde bulunan İl Millî Eğitim Müdürümüz Ali Tatlı, eğitimde yenilikçi yaklaşımlar ve modern öğretim metotları üzerine odaklanarak eğitim sisteminin kalitesini artırmak için öğretmenlerin ve yöneticilerin görüş ve önerilerini dinleyerek, programların daha etkili hale getirilmesi için atılması gereken adımlar üzerinde durdu.
Öğretmenlerimizle yapılan buluşmada, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin temel prensipleri ve bu modelin eğitim sistemimize getireceği yenilikler ayrıntılı bir şekilde ele alındı. Müdürümüz, modelin öğrenci merkezli öğrenme, dijital dönüşüm ve sürdürülebilir eğitim gibi önemli bileşenlerini vurguladı. Öğretmenlerimiz, bu yeni öğretim programlarının öğrencilere daha geniş perspektifler kazandıracağı ve onların küresel rekabet gücünü artıracağı konusunda fikirlerini belirtti.
Eğitim camiamızın dayanışma içinde çalışarak, Türkiye'nin eğitim hedeflerine ulaşmasına katkı sağlayacağını vurgulayan Müdürümüz Ali Tatlı, öğretmenler ve yöneticilerin bu süreçte aktif rol almasının önemine dikkat çekerek eğitimcilerin geri bildirimlerinin, programların uygulanabilirliğini ve etkililiğini artırmada kritik bir rol oynayacağını belirtti.