Sözleşmeli öğretmen olarak atananlardan istenecek belgeler:
1) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,
2) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
3) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
4) Pedagojik Formasyon Belgesi,
5) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
6) Mal bildirim formu
7) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,
8) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Bilgisayar ortamında tam ve eksiksiz doldurularak resimli ve ıslak imzalı, mühürlü olarak teslim edilmesi gerekmektedir.)
9) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği
10) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- Mal Bildirim Formu için tıklayınız.
- Güvenlik Soruşturması Formu için tıklayınız.
- İlimize atanan sözleşmeli öğretmenlerin yukarıda belirtilen belgeleri tam olarak 29/08/2019 tarihine kadar atanmış olduğu İlçe Millî Eğitim Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
- Belgelerini teslim eden adayların belgeleri incelenerek güvenlik soruşturmaları yapıldıktan sonra soruşturma sonucu dikkate alınarak adaylara 7201 sayılı Tebligat Kanununa göre tebligat yapılmak suretiyle görevlerine başlamaları sağlanacaktır.